Ajankohtaista

Hei, vallitsevan Korona-tilanteen vuoksi joudumme perumaan marraskuulle suunnitellut retket Tallinnaan ja Imatran kylpylään. Toivottavasti pystymme järjestämään ne ensivuonna. Hyvää syksyä kaikille ja jaksamista töihin näinä vaikeina aikoina. Seuraa meitä Facebookissa ja Instagramissa !!! Terveisin Tehy ao 404 hallitus
Ammattiosastosi ao404 järjestää syksyllä syyskokouksen johon kaikki jäsenet ovat tervetulleita. Virkistystoimintaakin on koronaa uhmaten uskallettu suunnitella ja valittavana on matka Imatran kylpylään tai Viron hotellimatka 28.11.-29.11.2020. Liitteenä on ohjelmat retkiin sekä syyskokouskutsu.
Tehy järjestää Kymsoten terveyden ja sairaanhoidon palvelualueella alueluottamusmiesvaalin toimikaudelle 1.10.2020- 31.12.2021. Ohessa vaalitiedote ja ehdokasasiakirja
Tehyn Kouvolan ja Lappeenrannan aluetoimistot tarjoavat alueiden Tehyläisille esimiehille Esimiestilaisuus verkossa Aika: 3.11.2020 klo 9-14.30 Aikataulutettu ohjelma liitteessä. Ilmoittautuminen 26.10. mennessä tästä linkistä. Koulutus toteutetaan Teams-koulutuksena verkossa. Ilmoittautuneille lähetetään Teams-kutsu, jossa liittymislinkki. Tervetuloa mukaan! Ystävällisin terveisin, Teija Laamanen
Pisteitä ja palkintoja uusista jäsenistä - nyt myös opiskelijoista! Jokaisesta hankkimastasi uudesta Tehyn jäsenestä saat pisteitä, joilla voit lunastaa palkintoja Tehy Awards -palkintosivustolta. Palkintoina on esim. Suunnon sykemittari, Samsoniten matkalaukku, kodin tekstiileitä, retkeilytarvikkeita ja paljon muuta. Ja mitä enemmän hankit jäseniä, sitä arvokkaampia palkintoja voit hankkia. Jäsenhankinnan palkitseminen toimii näin: • Kuka tahansa voi hankkia uuden jäsenen. • Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro. • Työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä. • Opiskelijajäsenestä 10 pistettä (1.6. alkaen). • Pisteet näkyvät jäsenhankkijalle, kun uusi jäsen on ollut kolme (3) kuukautta Tehyn jäsen. • Kerätyillä pisteillä voi lunastaa itselleen tuotepalkintoja. • Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan nimi ja jäsennumero on merkitty sähköisen liittymislomakkeen "suosittelija"-kohtaan. Huolehdi, että suosittelija on merkitty. • Jos olet jo suositellut jäsenyyttä ja ansainnut pisteitä, ne kannattaa hyödyntää. Jos tunnukset palkintokauppaan ovat hukassa, saat tilaamalla uudet Innoflamesta.
RSS ATOM