Ajankohtaista

Tehyn Helsingin, Kouvolan ja Lappeenrannan aluetoimistot tarjoavat jäsenilleen Lähihoitajapäivä Aika: 24.11.2020 klo 9.00- 15:00 Paikka: Teams Aikataulutettu alustava ohjelma liitteessä. Välittäkää kutsua alueenne tehyläisille lähihoitajille, kiitos! Tehy tarjoaa koulutuksen. Voit hakea työnantajaltasi palkallista koulutuspäivää ammatillisen sisällön perusteella. Tilaisuuteen mahtuu 200 osallistujaa. Sitova ilmoittautuminen 19.11.2020 mennessä www.tehy.fi/koulutus Tervetuloa!
Hei, vallitsevan Korona-tilanteen vuoksi joudumme perumaan marraskuulle suunnitellut retket Tallinnaan ja Imatran kylpylään. Toivottavasti pystymme järjestämään ne ensivuonna. Hyvää syksyä kaikille ja jaksamista töihin näinä vaikeina aikoina. Seuraa meitä Facebookissa ja Instagramissa !!! Terveisin Tehy ao 404 hallitus
Ammattiosastosi ao404 järjestää syksyllä syyskokouksen johon kaikki jäsenet ovat tervetulleita. Virkistystoimintaakin on koronaa uhmaten uskallettu suunnitella ja valittavana on matka Imatran kylpylään tai Viron hotellimatka 28.11.-29.11.2020. Liitteenä on ohjelmat retkiin sekä syyskokouskutsu.
Tehy järjestää Kymsoten terveyden ja sairaanhoidon palvelualueella alueluottamusmiesvaalin toimikaudelle 1.10.2020- 31.12.2021. Ohessa vaalitiedote ja ehdokasasiakirja
RSS ATOM