Näitä huvitilaisuuksia et halua jättää väliin!!!

22.8.2019

TEHYN KOUVOLAN KAUPUNGIN AMMATTIOSASTO 404 RY ​ Ammattiosasto järjestää jäsenilleen kaksi vaihtoehtoista virkistystilaisuutta syksyn aikana. VAIHTOEHTO 1: Kouvolan jäähallilla perjantaina 29.11. klo 19.00 Raskasta Joulua –konsertti VAIHTOEHTO 2: Kouvolan teatterissa keskiviikkona 4.12. klo 19.00 Joulushow-näytelmä + väliaikakahvit Kumpaankin tapahtumaan on varattu 30 lippua. Voit valintasi mukaan ilmoittautua jompaankumpaan ko tapahtumista. Ilmoittautumiset molempiin tapahtumiin 1.10.-15.10. välisenä aikana sähköpostilla katja.palin@kymsote.fi. Saat kuittausviestin kun ilmoittautumisesti on vastaanotettu. Teatteriin lähtijä ilmoita mahdollisista allergioista kahvitarjoilun suhteen. Ammattiosasto vastaa tilaisuuksien kustannuksista kokonaisuudessaan, eli mitään omavastuuosuutta maksussa ei ole. Jos ilmoittautunut jäsen jää aiheetta pois, peritään häneltä todelliset kustannukset (konsertissa lipun hinta, teatterissa lipun ja väliaikatarjoilun hinta) TERVETULOA KULTTUURINAUTINTOIHIN ! ​​​ Ammattiosaston hallitus