Pisteitä ja palkintoja uusista jäsenistä - nyt myös opiskelijoista!

30.8.2020

Pisteitä ja palkintoja uusista jäsenistä - nyt myös opiskelijoista! Jokaisesta hankkimastasi uudesta Tehyn jäsenestä saat pisteitä, joilla voit lunastaa palkintoja Tehy Awards -palkintosivustolta. Palkintoina on esim. Suunnon sykemittari, Samsoniten matkalaukku, kodin tekstiileitä, retkeilytarvikkeita ja paljon muuta. Ja mitä enemmän hankit jäseniä, sitä arvokkaampia palkintoja voit hankkia. Jäsenhankinnan palkitseminen toimii näin: • Kuka tahansa voi hankkia uuden jäsenen. • Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro. • Työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä. • Opiskelijajäsenestä 10 pistettä (1.6. alkaen). • Pisteet näkyvät jäsenhankkijalle, kun uusi jäsen on ollut kolme (3) kuukautta Tehyn jäsen. • Kerätyillä pisteillä voi lunastaa itselleen tuotepalkintoja. • Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan nimi ja jäsennumero on merkitty sähköisen liittymislomakkeen "suosittelija"-kohtaan. Huolehdi, että suosittelija on merkitty. • Jos olet jo suositellut jäsenyyttä ja ansainnut pisteitä, ne kannattaa hyödyntää. Jos tunnukset palkintokauppaan ovat hukassa, saat tilaamalla uudet Innoflamesta.