[1-10] [11-20] [21]
TEHYN KOUVOLAN KAUPUNGIN AMMATTIOSASTO 404 RY ​ Ammattiosasto järjestää jäsenilleen kaksi vaihtoehtoista virkistystilaisuutta syksyn aikana. VAIHTOEHTO 1: Kouvolan jäähallilla perjantaina 29.11. klo 19.00 Raskasta Joulua –konsertti VAIHTOEHTO 2: Kouvolan teatterissa keskiviikkona 4.12. klo 19.00 Joulushow-näytelmä + väliaikakahvit Kumpaankin tapahtumaan on varattu 30 lippua. Voit valintasi mukaan ilmoittautua jompaankumpaan ko tapahtumista. Ilmoittautumiset molempiin tapahtumiin 1.10.-15.10. välisenä aikana sähköpostilla katja.palin@kymsote.fi. Saat kuittausviestin kun ilmoittautumisesti on vastaanotettu. Teatteriin lähtijä ilmoita mahdollisista allergioista kahvitarjoilun suhteen. Ammattiosasto vastaa tilaisuuksien kustannuksista kokonaisuudessaan, eli mitään omavastuuosuutta maksussa ei ole. Jos ilmoittautunut jäsen jää aiheetta pois, peritään häneltä todelliset kustannukset (konsertissa lipun hinta, teatterissa lipun ja väliaikatarjoilun hinta) TERVETULOA KULTTUURINAUTINTOIHIN ! ​​​ Ammattiosaston hallitus
TIEDOTE KYMSOTEN TEHYLÄISILLE 19.7.19 Kymsoten yt-neuvottelut alkoivat 27.5 ja päättyivät suunnitellusti 8.7.2019. Kymsoten hallitus kokoontui 16.7 ja hyväksyi työnantajan yksipuolisen esityksen 25 miljoonan euron säästötavoitteen saavuttamisen esityksessä mainituin sopeuttamistoimenpitein vuoteen 2020 loppuun mennessä. Sopeuttamistoimilla tarkoitetaan organisaatiorakenteen uudelleen järjestämistä, toimintayksiköiden määrän tai koon supistamista sekä henkilöstövähennyksiä myös irtisanomisten kautta. Liitteenä on pääluottamusmiesten kanta työnantajan esitykseen sekä sittemmin tehtyyn päätökseen. Kannanotto on laadittu yhteistyössä Tehyn, Superin, Jukon, Jytyn ja JHL:n pääluottamusmiesten kesken. Yhteistyö pääsopijajärjestöjen neuvottelijoiden välillä on ollut tiivistä läpi neuvotteluiden. Tehyn viiden ammattiosaston hallituksen tapaamiset toteutuivat suunnitellusti neuvotteluiden aikana ja jatkuvat aktiivisesti yt-toimenpiteiden loppuun saakka. Tarvittaessa reagoimme yhteisvoimin vaadittavilla toimenpiteillä. 11.7 työnantajan järjestämässä henkilöstöinfossa saimme seuraavien henkilöstöinfojen aikataulut: - Tukipalvelut pe 23.8 - Terveyden- ja ikääntymisen palvelut ma 26.8 - Osallisuuden palvelut ti 27.8 Kaikki tilaisuudet ovat Jylpyllä Takojantie 1 auditoriossa klo 14 alkaen. Tilaisuudet striimataan. Tehyn ammattiosastojen hallitusten yhteinen kokoontuminen pidetään välittömästi näiden tiedotustilaisuuksienjälkeen. Tehyn aktiivitoimijoiden on tärkeää saada tietoa jäsenistöltä yt-toimenpiteiden etenemisestä ja vaikutuksista esimerkiksi pääluottamusmiesten ja alueluottamusmiesten kautta. Työntekijän / viranhaltijan saadessa työnantajalta salatun sähköpostin, jossa ilmoitetaan uudelleen sijoittamisesta tai irtisanomisesta, on sinulla jäsenenä oikeus ottaa mukaan edustaja, esimerkiksi pääluottamusmies tai alueluottamusmies. Kymenlaakson Tehyläiset ammattiosastot; Ao 400 Ao 401 Ao 404 Ao 406 Ao 408
Yhteisten asioiden ajamisessa joukkovoimalla on iso merkitys. On tärkeää, että koulutettu hoitohenkilöstö järjestäytyy samaan ammattiliittoon, siksi haluamme rohkaista tehyläisiä jäsenhankintaan. Pisteitä keräämällä palkintoja Tehyn kannustinjärjestelmä palkitsee tehyläisiä aktiivisesta jäsenhankinnasta. Kerätyillä pisteillä voit lunastaa tuotepalkintoja verkkokaupasta. • Jo yhden uuden varsinaisen jäsenen hankkiminen aktivoi järjestelmän. • Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro, työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä. • Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan nimi ja jäsennumero on merkitty sähköisen liittymislomakkeen "suosittelija" -kohtaan. Varmistu siis, että liittyjä muistaa täyttää suosittelija -kohdan. • Opiskelijajäsenistä ei saa pisteitä. • Mitä enemmän jäseniä hankkii, sitä parempia palkintoja luvassa. Jäsenhankinta kannattaa! Lisätietoja: https://www.tehy.fi/fi/jasenrekry
Liitteessä tärkeä muistutus jäsentietojen päivittämisestä!
ELÄKELAHJA (29.10.2018)
Liitteessä tietopaketti eläkkeelle jäävälle!
RSS ATOM