Yhdistyksemme

Kouvolan, Kuusankosken, Anjalankosken, Elimäen, Valkealan ja Jaalan liittyessä yhdeksi Kouvolaksi vuoden 2008-2009 vaihteessa sulautuivat myös alueen  ammattiyhdistykset isoksi yhteiseksi ammattiosastoksi. Ammattiosaston tarkoituksena on koota yhteen toimialueensa terveyden- ja sosiaalihuollon tehtävissä toimivat, ammattitutkinnon suorittaneet sekä muut Tehy-kelpoiset  henkilöt ammattiosaston jäsenyyteen sekä terveyden- ja sosiaalihuollon ammattijärjestön Tehyn piiriin. Toimimme ammattiosaston ja liiton sääntöjen sekä liiton toimielinten päätösten mukaisesti ammatillisena ja taloudellisena etujärjestönä. Ammattiosaston nimi on Tehyn Kouvolan kaupungin ammattiosasto 404 ry ja se toimii Kouvolan kaupungin alueella. Ammattiosasto on varsin iso, jäseniä on yli tuhat.

Tervetuloa jäseneksemme aktiiviseen porukkaan! Ota reippaasti yhteyttä ammattiosastomme toimijoihin, jos sinulla on jotain kysyttävää, kommentoivaa tai vinkkejä esim. virkistystoiminnan tai koulutusten toteuttamisesta!